ما باختیم، بدم باختیم

خرید بک لینک

سال های بعد آیا به این فکر می کنیم که تیم ملی ما جلوی آرژانتین و اسپانیا و پرتغال، خوب بازی کرد؟

سال های بعد آیا می پرسیم که ایران براحتی یا به سختی، پشت سر هم به جام جهانی پا گذاشت؟

سال های بعد گل های زده زیاد و کلین شیت تا نیمه نهایی جام ملت ها را به یاد می آوریم؟

سال های بعد ...

نه!

سال های بعد فقط به حسرت چهل و چند ساله و باخت سه هیچ از ژاپن فکر می کنیم و اینکه دستآورد هشت سال حضور کی روش، صعود به جام جهانی و کسب چهار امتیاز بوده است!

فوتبال ، یعنی برنده ی بازی های بزرگ باشی! این در خاطر می ماند.

رونوشت:
کارولس، عادل، مهدی و سایر بر و بچ!

پی نوشت:
بچه ها مچکریم

بی نوشت:
همیشه نبردن، معنای باخت نمی دهد! از این شِر و وِرها

ثانیه های سپید...

ما را در سایت ثانیه های سپید دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 164 تاريخ: يکشنبه 28 بهمن 1397 ساعت: 18:42

صفحه بندی