سال های بعد آیا به این فکر می کنیم که تیم ملی ما جلوی آرژانتین و اسپانیا و پرتغال، خوب بازی کرد؟
سال های بعد آیا می پرسیم که ایران براحتی یا به سختی، پشت سر هم به جام جهانی پا گذاشت؟
سال های بعد گل های زده زیاد و کلین شیت تا نیمه نهایی جام ملت ها را به یاد می آوریم؟
سال های بعد ...
نه!
سال های بعد فقط به حسرت چهل و چند ساله و باخت سه هیچ از ژاپن فکر می کنیم و اینکه دستآورد هشت سال حضور کی روش، صعود به جام جهانی و کسب چهار امتیاز بوده است!
فوتبال ، یعنی برنده ی بازی های بزرگ باشی! این در خاطر می ماند.
رونوشت:
کارولس، عادل، مهدی و سایر بر و بچ!
پی نوشت:
بچه ها مچکریم
بی نوشت:
همیشه نبردن، معنای باخت نمی دهد! از این شِر و وِرها
ما را در سایت ثانیه های سپید دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 164