سد.ب.عزیزم (این عزیزم را خودش توی کانتکت موبایلم، تَنگِ اسمش گذاشته :)) رسما بعد از ازدواج و بخاطر شدت زن ذلیلی، تغییر رفتار داد و عوض شد. حالا هم که با عیالش درگیر اینستا و اینها شده، نور علی نور ... امروز استاتوس واتساپش و مسخره بازی شان (استفاده از خیار و صابون و اینها برای شفاف کردن پوست صورتش) رسماً فاجعه بود !!! کلی شکلک خنده برایش فرستادم، می گوید نخند، بخر!
+ با خودم فکر می کنم می ارزد به این شیوه تبلیغ و فروش بیشتر؟!!! :-(
ثانیه های سپید...ما را در سایت ثانیه های سپید دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 109