بعد از ماه ها به مدیریت وبلاگ شعرم سر زدم، کیارش، یکی از وبلاگنویس های قدیمی [که البته چندان هم رابطه نداشتیم]، کامنت گذاشته و اظهار دلتنگی کرده بود. با آی دی تلگرام درخواست داشت در گروه ادبی اش عضو شوم!
با احترام، برایش کامنت فرستادم ... عذرخواهی کردم که تلگرام : نه! هرچند واتساپ هم بود می گفتم نچ :))
+ حلقه آشنایان، تنگ است چه رسد غریبه ها
ما را در سایت ثانیه های سپید دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 124