اسمم را خیلی دوست دارم،
هرچند خیلی از دوستان و همکاران، "سید" صدایم می زنند.
بعضی ها که کمی صمیمی تر هستند،"بخش دوم اسم کوچک"ام را.
عده ای کمی نیز "بخش اول اسم کوچک".
تعداد انگشت شمار نیز "بخش اول فامیل"ام را می گویند به اشتباه!
اما بندرت یافت می شوند آنهایی که نام کوچکم را بدرستی و کامل صدا می زنند؛
آنها را بیشتر دوست دارم ... بیشتر می خواهم این صدا زدن را
ثانیه های سپید...ما را در سایت ثانیه های سپید دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 183