گفتم مهدی کی میاد؟ گفت قبل از چهلم برمی گرده، رفته شمال کشور داره واسه مجوزش کلیپ پر می کنه.
گفتم خیلی وقته ندیدمش. دلم می خواد ببینمش
و شروع کرد درمورد مهدی حرف زدن، پسر خاله اش ... ته حرف هایش حسادت شدیدی می دیدم. می دیدم چقدر به دایی اش رفته است! به دایی مزخرفش!!!
ثانیه های سپید...ما را در سایت ثانیه های سپید دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 159