اصلا هیچ وقت به داشتنش فکر نمی کردم, از کار کردن باهاش بدم می آمد, وقتی همه داشتند و این طرف آن طرف می بردند, اصلا حس حسادت یا من هم کاش داشتم, نداشتم. چون لذت کار با کامپیوتر, یعنی بنشینی پشت میز و با مانیتور گنده و کیبورد درست حسابی و موس آزاد, کار کنی و حالش را ببری, اما ... بالاخره
طلسمش شکست و برای کارهای فیلمسازی یک عدد لب تاپ خریدم, حس خاصی هنوز ندارم ولی ته دلم, کمی دوستش دارم
خدا کند مرا تحمل کند و به پایم بسوزد و بسازد
ثانیه های سپید...
ما را در سایت ثانیه های سپید دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 220 تاريخ: شنبه 13 مرداد 1397 ساعت: 8:37