اولین ساعات، به سختی گذشتند، اما اندک اندک زندگی عادی شد، کم کم فهمیدی آنچنان هم دشوار نبود! تازه، چقدر فرصت های جدید بدست آوردی و وقت های با ارزش تر! اوهوم ... در قبال وقتی که می گرفت، چیز دندان گیری عایدت نمی کرد، پنجمین روز است که اینستا در حالت sign out بسر می برد! وقتی که برگردم، حساب شده خواهد بود!
- اگر تو را خواب نکنند سه قرص کدئین ، پس چه غلطی باید بکنند!
- آسته برود آسته بیاید چون تهدید خشک خالی استاتوس واتساپ نبود!
ثانیه های سپید...ما را در سایت ثانیه های سپید دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 228