می گفت و می گفت و می گفت و من به سختی می گرفتم و می گرفتم و می گرفتم جلوی اشک هام رو! تو این دنیای به این بزرگی چقدر احساس کوچیکی کردم! چقدر خوب می گفت! کاش منم خوب بگیرم.
قبلا نوشت:
+می دونی! شاید ارثی باشه! می بینی که مامانامون چی جورین! الانم ما با یه تنش کوچیک سریع دچار بحران میشیم. گفتمش خب ببین چه شود اگه بجای تنش , یهویی بحران بیاد!
ما را در سایت ثانیه های سپید دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 206