خواستم بگم فیلم ساعت پنج عصر اصلاً در حد و اندازه های مهران مدیری نبود، یه فیلم معمولی تکراری که می شد در نیم ساعت خلاصه اش کرد. هرچند صحنه های کمیک جالبی هم داشت ولی خیلی جای نقد داره!
تا اینکه ...
فیلم خوب، بد، جلف رو دیدم!
واقعاً فیلمنامه اش رو پیمان قاسم خانی نوشته بود؟ چقدر بی مزه و لوس و بچه گانه! در طول فیلم حتی یک بار هم خنده ام نگرفت و مساله قابل توجهی دستگیرم نشد!
ما را در سایت ثانیه های سپید دنبال میکنید
برچسب: بعید, نویسنده: بازدید: 222