فوتبال فقط اونجاش سیاسیه که بخاطر گل زدن به آمریکا، از خدمت سربازی معاف بشی و بتونی ترانسفر شی اروپا!
فوتبال فقط اونجاش سیاسیه که در سال 88 بخاطر حمایت از یک جریان خاص سیاسی، توی بازی تیم ملی مچ بند سبز ببندی!
بقیه ش سوسول بازیه!!!
برنامه مزخرف نود هم که پاش بیفته درمورد دیدار معاون پنجم دفتر دار وزارت امور خارجه با توپ جمع کن تیم ملی گوام حرف می زنه اما درمورد اتفاق شجاعی و حاج صفی لام تا کام حرف نمی زنه!
کاش مدافعین حرم نبودن تا مهدوی کیا و امثالش وقتی با ماشین میلیاردیشون توی تهران جولان می دن و حرف از فقر و بیکاری می زنن، یهو چهار تا داعشی جلوشون سبز بشه و بگه داداچ ... برگه تردتت کو!
داغون نوشت:
شهید محسن حججی که تصویر قبل از شهادتش، روزگارمان را ویران کرد :-(