اصلا خجالت نکشیدیم وقتی نصف شب با پسر خاله جان , خیابان ها را دور زدیم و با نوستالژی آلبوم بی قرار, جیغ و فریاد کشیدیم. لذت بردیم و خندیدیم و رفتیم به گذشته ... به دهه هفتاد... به خاطره هایی که با هر ترانه و نت موسیقی از جلوی چشم هایمان قدم می زدند.
ثانیه های سپید...ما را در سایت ثانیه های سپید دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 153