با اینکه گذر عمر معمولاً دوست داشتنی نیست اما واقعاً دلم می خواهد الآن سال 1397 باشد. آن وقت است که مشخص می شد :
+ من هستم، یک آدم جدید با یک تجربه ی گرانبها که به خیر گذشت!
+ من هستم. یک آدم جدید ، با یک تجربه ی سنگین که بد رقم تمام شد! اما تمام شد!
+ من ...، من....، من آدم جدیدی نیستم، چون هنوز باید صبر کنم تا ببینم چه می شود!
پ.ن:
فکر گزینه ی لعنتی سوم، کار دستمان می دهد آخر
ما را در سایت ثانیه های سپید دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 161