بجای سرمایه گذار یا کارگردان ماتریکس اگر بودم, بعد از شماره یک فوق العاده جداب و خاطره ساز, هوس نسخه های بعدی و پوکوندنش را به سرم نمی زدم!
ما را در سایت ثانیه های سپید دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 169 تاريخ: دوشنبه 25 بهمن 1400 ساعت: 3:49