من اگر باشم همچنان آمار کرونا را بالا اعلام می کنم تا یک وقت ملت به هوای کاهش شیوع, فاصله گذاری اجتماعی(عجب اسمی) را ول نکنند!
ما را در سایت ثانیه های سپید دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 185 تاريخ: سه شنبه 2 ارديبهشت 1399 ساعت: 23:28