بدلیل مسائل ایمنی و سلامتی و بهداشتی و ویروس منحوسی، بخشنامه ی دورکاری پرسنل صادر شد.
این پست را با کامپیوتر شرکت نوشتم! ;)
ما را در سایت ثانیه های سپید دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 170 تاريخ: چهارشنبه 21 اسفند 1398 ساعت: 14:50