به این فکر می کنم زندگی بعد از کرونا، چه فرقی با قبل از آن می کند؟ البته برای من که خیلی فرقی نداشته و قرنطینه و وسواسی نشده ام!
اما آیا بیشتر مواظب زندگی هستم؟ بیشتر بغل می کنم و می بوسم و خوش می گذرانم؟ بی محابا لمس خواهم کرد؟ رنگ هایی که کمرنگ شده یا کم رنگشان کرده ام را گرم و پررنگ خواهم کرد؟!!!
اصلا دنیا بعد از کرونا چه تغییری می کند؟ آدم های روی کره ی زمین چی؟!!! ملت ها، دولت ها، اینجا، آنجا، همه جا ...؟
بعید می دانم!
ثانیه های سپید...ما را در سایت ثانیه های سپید دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 179