فضا طوری نیست که بخواهم علنی حرف بزنم! اما در واقع همین پزشکان و پرستاران و کادر متخصص و غیر متخصص درمان که این روزها حلواحلوایشان می کنند، همان هایی هستند که از مالیات فرار می کنند، وجدان ندارند، بداخلاق هستند، به جان و جسم بیمار چندان اهمیت نمی دهند، برایشان پول حرف اول را می زند و کلی عیب و ایراد دیگر ... که البته مطلق نیست ... که البته خوب و بد در هر شغلی داریم ... که البته خوب های این حرفه، خیلی کم شده اند، خیلی کم!
حالا طوری لباس و ماسک و عینک می پوشند که انگار بمباران شیمیایی شده اند یا متخصصین انرژی هسته ای هستند! چالش رقص به راه می اندازند، چپ و راست تندیس مجازی سپاس می گیرند و با رزمندگان و مجاهدین و مدافعین حرم مقایسه می شوند!!!
دستشان درد نکند! از آنها ممنونیم! اما در همین حد ... نه بیشتر! شغلشان است که در بهترین حالت، وظیفه شان را بدرستی انجام داده اند!
گندکاری هایشان را هیچ وقت نباید از یاد برد!
اَه ... چقدر حرف دارم در این زمینه!
ثانیه های سپید...ما را در سایت ثانیه های سپید دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 179