اگر جمعه آزمون نداشتم حتما برای فاتحه دکتر ع. به تهران می رفتم. بالاخره دایی کلی حق بر گردن ما دارند! بالاخره سفر دو سه روزه تو این وضع خیلی خوب بود، بوووود!
آجی تو گروه نوشت دکتر ع. بر اثر کهولت سن فوت کردن؟ گفتمش چی بگم والا، فقط 5 سال داشتن تا یک قرن زندگی!
ثانیه های سپید...ما را در سایت ثانیه های سپید دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 208