با دست چپ خود می نویسم:

خرید بک لینک

عصر مرخص شدم، با دست راستی که تا بالای آرنچ در گچ است و با انگشت هایی ورم کرده! روزهای قبل از حادثه، خیلی دلم می خواست از شرایط فعلی کشور، غر بزنم اما حالا دلم می خواهد روزی هزاران بار بنویسم تا یادم نرود:

بالاترین نعمت، سلامتی ست! قدرش را بدان، گور بابای بقیه مشکلات

ثانیه های سپید...

ما را در سایت ثانیه های سپید دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 172 تاريخ: پنجشنبه 14 آذر 1398 ساعت: 16:50

صفحه بندی