عصر مرخص شدم، با دست راستی که تا بالای آرنچ در گچ است و با انگشت هایی ورم کرده! روزهای قبل از حادثه، خیلی دلم می خواست از شرایط فعلی کشور، غر بزنم اما حالا دلم می خواهد روزی هزاران بار بنویسم تا یادم نرود:
بالاترین نعمت، سلامتی ست! قدرش را بدان، گور بابای بقیه مشکلات
ثانیه های سپید...ما را در سایت ثانیه های سپید دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 172