داشتیم به نبودن دنیای مجازی عادت می کردیما

خرید بک لینک

دیشب گوشی ام را گرفتم! مشکل آنتن دهی هنوز حل نشده اما خب بی خیال، نت هم ظاهرا وصل شده، ولی دایرکت اینستا را نمی توانم حتی با ف،ی،ل،ت،ر شکن باز کنم! همکاران به عیادت آمدند و علی یادگاری بزرگی روی گچ نوشت: عــروســک!

ثانیه های سپید...

ما را در سایت ثانیه های سپید دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 182 تاريخ: پنجشنبه 14 آذر 1398 ساعت: 16:50

صفحه بندی