توی شرکت، بعد از سال ها کار کردن با مانیتور 14 اینچ، یک 20 اینچ نصیبمان شد! البته هنوز جنبه اش را ندارم. ماوس را که تکان می کنم باید توی صفحه دنبالش بگردم! انگار ماهی تُنگ درون دریا افتاده باشد!
ثانیه های سپید...ما را در سایت ثانیه های سپید دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 168