محسن گفت باید بری آرایشگاه، خیلی موهات بلند شدند. گفتم خب تازه بودم، نمی دونم چرا رشدشون زیادتر شده، گفت "آخی! یه دختر همسایه داشتیم، اینجوری شد، مُرد!" -ای نمیری محسن:))
ثانیه های سپید...ما را در سایت ثانیه های سپید دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 170