بجای سرمایه گذار یا کارگردان ماتریکس اگر بودم, بعد از شماره یک فوق العاده جداب و خاطره ساز, هوس نسخه های بعدی و پوکوندنش را به سرم نمی زدم! + پنجشنبه چهاردهم بهمن ۱۴۰۰ 22:21 م.ر | بخوانید...