
دیشب گوشی ام را گرفتم! مشکل آنتن دهی هنوز حل نشده اما خب بی خیال، نت هم ظاهرا وصل شده، ولی دایرکت اینستا را نمی توانم حتی با ف،ی،ل،ت،ر شکن باز کنم! همکاران به عیادت آمدند و علی یادگاری بزرگی روی گچ نوشت: عــروســک!...
ادامه مطلب
+ زمین داره می لرزه؟ - نه!xa0 + باور کنید زلزله بود! نبود؟ - عهههه، نبود، نبود، نبود! xa0 توهم نوشت:چند روزیست این دیالوگ بین من و اطرافین رد و بدل می شود!xa0...
ادامه مطلب