پنج ژنرال سینمای ایران ، اگر قرار بود درجه شان را تعیین کنم ، به ترتیب اینجوری بودند: علی نصیریان،xa0عزت الله انتظامی،xa0محمدعلی کشاورز،xa0جمشید مشایخی،xa0داوود رشیدی xa0 xa0بخاطر آخری مجبور شدم از فعل "بودند" استفاده کنم :-(...